Pearl Harbor




Äntligen har jag sett denna omtalade film. Den överraskade mig mycket positivt och pinsamt nog så överaskade den mig lite även nu då jag skulle kolla upp vilka som var med i filmen. Jag visste ju att det var en drös stora kändisar, det kunde jag ju se och säga. Men pinsamt nog så en utav dom jag inte kunde känna igen var "Världens vackraste kvinna". Tanken slog mig aldrig att det var Kate Beckinsale som spelade kvinnan... Pinsamt för min del!

Jag trodde faktiskt att den här filmen skulle vara fruktansvärt tråkig. Det är därför jag dragit mig för att se den, detta trotts mitt stora intresse för andra världskriget. Men den förvånade mig på så många plan. Den hade humor, kärlek, brusten kärlek, hat, action. Den gav verkligen allt!
Den här filmen kommer nog lätt läggas in på min 10 i top lista av världens bästa filmer helt klart.
Och som sakt, en drös med stora skådespelare så finns inga brister där.
Allt bara.... funkar!

SE DEN!

Filmen handlar i korthet om två bästa vänner, kärlek och den Japanska attacken mot Pearl Harbor 7 december 1941. 
Men jag låter trailern säga resten ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Just for my eyes)<3

Din Blogg:

Kommentar:

bloglovin
Trackback