Umeå

Är för någon timma sedan hemmkommen från Umeå där jag har umgåtts med Diana och Anna. Känns som att det var evigheter sedan jag gjorde det så jag har haft väldigt kul! Mycket skratt, skvaller och gamla minnen, sånt som jag tycker om med andra ord! :)
Har sen jag kom hem bara ätit och tagit det lugnt.. ska snart börja fixa lite mys här med tända ljus, godis, chips och dylik. Anton kommer hem från jobbet lite senare så tänkte överraska honom. Har även hyrt en film (valentins day) så det kommer nog bli alla tiders! Har länge velat se den filmen nu så det ska bli kul .. :)

Vände mig just om och upptäckte hur mörkt det är. har inte tänt en enda lampa så huset ser nog övergivet ut. Blir läskigt att försöka smyga sig ner sen! Mörkrädd som man är.. huua!

 

btw.. kolla in min nya superawsome tröja ;D

(Inte så bra bild men.. ni får använda fantasin)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Just for my eyes)<3

Din Blogg:

Kommentar:

bloglovin
Trackback