1/12 Pizza och Morden i Midsummer

Yes yes.. idag har jag varit och käkat pizza. Sorgligt nog så är pizza inte speciellt gott längre. Har nog bara blivit så att man har ätit det mer ofta än vad man gjorde när man var liten så man har hunnit bli less det?
Jasi, jag vet då inte, gott var det då rakt inte. Det godaste är Pizzasalladen med mycket "Rosa dressing" <3

Ser att det var längesedan jag kom med en filmtips. Har bara varit så att det var längesedan jag såg på någon film. Ska bättra mig :)

Tänkte iallafall att jag skulle göra ett litet "mini" tips.
Morden i Midsummer.. riktigtbra filmserie
Perfekt för er som gillar deckare och dylikt ^^


Ikväll ska jag iväg och jobba natt. Skönt men tråkigt att inte få sova hemma ^^
Men.. jag älskar mitt jobb + att jag tjänar pengar.. woho <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Just for my eyes)<3

Din Blogg:

Kommentar:

bloglovin
Trackback