17/12 Stackars lilla jag

Visst är det skönt att tycka riktigt jävla synd om sig själv?
IDAG är en sånn dag för mig.. vill ni veta varför?
JO TÄNK FÖR DET SKA JAG TALA OM FÖR ER!

1. Min dumma externa hårddisk verka ha gått sönder, och jag har ALLT på den...
2. Bestämde mig för att åka och lämna in den, skulle därför gå ut och stoppa i motorvärmaren och det tar iallafall 5-6 minuter att få in sladden eftersom det var nått fel på den med.
3. 5-6 minuter kanske inte låter så farligt men tro mig, det är ganska jävla jobbigt när det är -20 grader kallt.
4. jag visste också att garantin skulle vara någonstans i bilen så jag skulle snabbt leta rätt på den när jag ändå var ute, detta tar ytterligare några minuter. vid det här laget har jag näst inpå förfrysit fingrarna.
5. JAG VILL HA CHOKLAD!
6. Finner ingen tröst i datorn heller eftersom att nästinpå allt jag äger och har i datorväg finns å hårddisken, all musik, alla spel.. ALLT :( </3

Stackars lilla jag, jag ska sitta här och fortsätta tycka synd om mig själv.
Och det, mina kära läsare, är mitt goda råd för dagen. Tar er tid att tycka synd om er själva ibland. Det är faktiskt ganska skönt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Just for my eyes)<3

Din Blogg:

Kommentar:

bloglovin
Trackback