24/12 GOD JUL!

GOD JUL allihopa!
Julen är avslutad och jag kan tyvärr inte lägga upp nån bild eftersom att jag sitter på jobbet :)
Är dock ingen alls här så jag känner mig ganska så ensamen.
Har fått en massa roliga julklappar (Kanske inte är någon mer som kommer tycka att dom är roliga men jag älskar att få saker som är "nyttiga" och nödvändiga :D)

- 2200kr (WEEI! Rik igen!!)
- En micro (SVART!)
- Tvål + BodyLotian
- En kastrull
- En ansitsmask som man sover i
- Halsduk + vantar
- Fina flaskor som man ska ha olja och vinäger i
- Handuukar och badlakan
- En Danskurs


Sen en jacka och the sims 3 i förskott :)

Lycklig jag är!
Särskillt över danskursen som jag och Anton ska gå.. haha kommer nog bli riktigt kul :D

Imrogon då, blir avfärd hemmåt så tidigt som möjligt.
Sen ska jag väcka anton så att vi får fixa till oss, sen bege oss en liten snabbis till stan (Ingen vidare lång visit) för att sedan åka iväg till Vidsel där vi blir hela dagen! Kommer bli trevligt tror jag! :)

Kommentarer
Postat av: johanna

God jul :)

2009-12-24 @ 20:37:23
URL: http://juwie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Just for my eyes)<3

Din Blogg:

Kommentar:

bloglovin
Trackback