25/12 Godmorgon

Nu har jag vaknat, dock har natten varit ganska så sömnlös, vet inte varför!
Sitter fortfarande på jobbet och väntar på avlösning, sen ska jag hem, väcka anton och få upp han ur sängen, VILLKEN utmaning :)
Kikade på termometern och såg att det är 20 grader kallt, huuuvva! Inte roligt någonstans!!
Igårkväll tittade jag på "Min stora kärlek", som man sett så många gånger förut men, jag gillar den ändå på nått vis (Den kommer nog upp här senare när jag får tid att sätta mig framför min egen dator :)

Så, hur ska ni spendera dagen?

Kommentarer
Postat av: emmygoodwin

jobba ;D haha



God, god jul :)

2009-12-25 @ 07:05:34
URL: http://jonesochgiftet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Just for my eyes)<3

Din Blogg:

Kommentar:

bloglovin
Trackback