27/12

Hejsan!

Idag har jag varit och träffat en gammal vän till mig som bor i Lund numera eftersom att han går musikalskolan där :) Väldigt trevligt att få träffa honom och bli lite uppdaterad om vad som hänt det senaste halvåret då vi inte har träffats nå! :)
Vi slammsade omkring på mellandagsrean men slutade som vanligt upp på ett cafe där vi bara satt och pratade! Trevligt :)
Pojkvännen har jag tappat bort, han hamnade på "Pojkdagis" än en gång och kommer inte hem på ett tag! :)
Nu tänkte jag lägga mig och ska därför inviga denna sov mask (heter det så) som jag fick i julklapp av min lillasysyer ;D haha jag tror att det är en liten hämd eftersom att jag en gång för många år sedan köpte en tröjja till mig själv där det stod "Om du tycker att jag är en bitch så skulle ni se min syster", vad tror ni?

"The Bitch is sleeping"

 

Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Just for my eyes)<3

Din Blogg:

Kommentar:

bloglovin
Trackback