28/12

Hejsan!

Sitter här framför datorn och tv:n.. ska snart lägga datorn åt sidan och se Simpsons och Two and a half men..^^ Funderade en stund om jag skulle färga håret men efter att ha färgat lillasyters hår som orkade jag helt ekelt inte, jag passar på imorgon.
Ska förresten samla på mig ännu ett vuxenpoäng, ska nämnligen anmäla mig till Facket.. usch! En sånn här sak som jag helst av allt skulle slippa men nej, jag har skjutit upp det alldeles för länge nu.

Pojkvännen är fortfarande borta, måste väl erkänna att jag saknar han lite smått, men jag kan ju ta en tidig kväll med gott samvete om han inte är hemma, eller hur? :)
Känner mig riktigt trött faktiskt, men det beror på att jag inte kunde sova inatt, låg och funderade på allt mellan himmel och jord!

Förresten, Nu är biljetter till Avatar Bokade, Onsdag 21.30.. Längtar <3

Har du sett den?
Bra vs. Dålig?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Just for my eyes)<3

Din Blogg:

Kommentar:

bloglovin
Trackback