29/12 Goooodmorgon

Skönt att man har fått sova ut ordentligt idag. Inte för att jag behövde det kanske efersom att jag jobbar kväll imrogon men aja :)
Ska springa ner och äta fruktost nu och sen färga håret och duscha!
Älskar att färga håret eftersom att det blir så fräscht då (Tro nu inte att jag färgar det i onödan, det gör jag aldriiiig ;) Måste dock sätta ett lager svart färg nu för att det ska hålla sig, annars kommer jag bli röd/brun/blond typ.

Efter det ska jag åka in till stan för att göra ärenden, dels ska jag till Facket sen tror jag att jag ska gå på stan med mor min. Sen så ska Anton hem idag så frågan är ju vilken tid.. hmm..

Aja.. nu frukosttime



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Just for my eyes)<3

Din Blogg:

Kommentar:

bloglovin
Trackback