30/12 Årets näst sista dag

Hej allesammans!
Nu är det årets näst sista dag, usch tiden går alldels för fort.
Sitter just nu och jobbar och har precis skrivit min lönerapport, längtar tills jag får lön! :)
Ska snart sätta igång och göra middag här, ska bli plättar idag (Tur att inte jag ska äta då, jag HATAR plättar).

Igår när Anton kom hem så fick han någon fix ide att vi skulle fixa så att min dator kunde stå på skrivbordet tillsammans med hans så att vi kunde spela tillsammans lättare ocksåvidare. Blev faktiskt riktigt bra + att nu blir det lite mer "Umgås känsla" över att sitta vid datorn! Det gillar vi :)

Sen när jag slutar så ska jag, Anton, Joakim + Syskonen fara på bio och se Avatar, är väldigtr förväntansfull!
Kommer mer om den senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Just for my eyes)<3

Din Blogg:

Kommentar:

bloglovin
Trackback