4/12 Idol

Jag har absolut inte följt Idol iår, har sett en liten snutt lite nu och då men det är allt. Men, idag så var jag hemma hos en vän och vi satte oss för att se Idol och nee.. Erik är så överskattad (Detta säger jag med stor skräck eftersom att jag lär få hela sveriges fjortiselit och andra av eriks fans efter mig). Okej, duktig sångare visst, men han är som alla andra sliskiga tonårstjejsdrömmar med "hej-jag-vet-att-jag-är-älskad-av-alla" looken. Usch, tål inte med det längre. Vi hade en sånn vinnare i Idol förra året så snälla..... låt oss slippa det iår.

Tack och lov så kom gosebjörnen Calle med.
Jag önskar Calle lycka till och hoppas med hela mitt hjärta att han vinner IDOL 2009


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Just for my eyes)<3

Din Blogg:

Kommentar:

bloglovin
Trackback