6/12 Den osminkade sanningen

Söndag, en förut så hatad dag.
Ni vet, under tiden då man gick skola så var det alltid "ÅH NEJ, skola imorgon, JAG ORKAR INTE!!".
Jag har dock börjat ändra uppfattning nu, Söndagar är inte så hemska (tro nu inte att jag inte behöver stiga upp imorgon, min väckar klocka står på 05.45). Det är skönt att ha en dag i veckan då man verkligen inte har något annat att tänka på än sig själv.
Har nyss kommit ur ur duschen, fräsch, ren och osminkad. Har krypit ner i ett par sköna myskläder och sitter bara och tar det lugnt. Kan det bli bättre?


- Åh neej, blött hår!

 

- Det fixas lätt efter en brottningsmatch med hårfönen

(Är det bara jag som tycker att man är sitt absolut fulaste jag när man fönar håret ? xD)

 

 

- Problemet löst!!

Rah rah ah-ah-ah Ro mah ro-mah-mah Gaga Ooh-la-la!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Just for my eyes)<3

Din Blogg:

Kommentar:

bloglovin
Trackback