6/12

Hittade denna lista hos

thesedaydreams <--- kolla in hennes blogg :)


En filmscen som du har berörts av?
Finns självklart många, dels scenen i Titanic när en mamma bäddar om sina barn och sitter vid deras sida trotts att båten sjunker. En annan scen är ju när odjuret "dör" i Disneys Skönheten och odjuret, en scen som aldrig slutar beröra mig hur gammal jag än blir :)

Vilka manliga skådespelare tycker du är snyggast?
Johnny Depp

Vilka kvinnliga skådespelare tycker du är snyggast?
Kate Beckinsale

Favoritregissör?
Tim Burton

Fem skådespelare som du inte klarar av?
Steven Seagal, Zac Efron, Vanessa Hudgens, Leonardo Dicaprio (undantag :Titanic och Gilbert Grape)

Tre filmer som du har gråtit till?
The Green Mile (har nog aldrig gråtit så mycket någonsin), Skönheten och Odjuret, Moulin Rouge

Vilken är den mest överskattade filmen enligt dig?
Med risk för att få stryk av.... alla(?) så säger jag Lord of the Rings.

Senast sedda film?
American Pie - The book of Love

Vad bör en film innehålla för att du ska uppskatta den?
Jag är egentligen inte speciellt kräsen, sålänge det inte är en riktig B-film med urusla/överspelade skådespelare och ett avsaknade av egentlig handling.

En bra bok som har blivit en bra film?
Twilight (Skulle gärna vilja säga En Geishas memoarer men tyvärr, filmen levde inte alls upp till mina förväntningar)


Kommentarer
Postat av: Elin/Sugar

Åh juste, Steven Seagal! Jag fattar inte hur han kan få några roller alls, han är hemsk ._.

2009-12-06 @ 14:15:43
URL: http://thesedaydreams.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Just for my eyes)<3

Din Blogg:

Kommentar:

bloglovin
Trackback