9/12 Fullt upp

Nu kommer jag de kommande dagarna ha ganska så fullt upp.. jag ska försöka slänga in nått inlägg men det är inte säkert att jag hinner, nu vet ni iallafall att jag kan vara lite frånvarande :)

Såhär ser Veckoslutets schema ut:

Torsdag
- 08.00 Tandläkaren
- 09.00 Möte med JobbCoach
- 15.00 Möte
- Kvällen: efter mötet åker jag och pojkvännen till skellefteå för att hälsa på hans bror

Fredag
- Förmiddagen: Åker och hälsar på svärfar
- Förmiddag/Eftermiddag: Umgås med Jens (?)
- Eftermiddag/Kväll: Äta middag hos svärmor
- Kväll: Återvända hemmåt

Lördag
- Hela dagen: Hälsa på Nils

Söndag

- Hela dagen: SLAPPARDAG!

Som ni ser.. fullspäckade dagar! Men det är också riktigt trevligt! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Just for my eyes)<3

Din Blogg:

Kommentar:

bloglovin
Trackback