År 2009

Sitter här och funderar vad jag ska göra med tiden, då det plötsligt slår mig!
Det är nyårsafton om 2 dagar, dax att summera året som gått?
hade tänkt göra en egen men kände att orken inte fanns så jag tod denna, tycker att den är ritkigt bra och samanfattar bra :)






Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Jag åkte på min första utlandsresa med min älskade klass (föredetta klass). En månad senare så tog jag studenten. Två minnen som jag aldrig kommer glömma!




Höll du några av dina nyårslöften?
Jag hade ett nyårslöfte och det var att jag skulle lära mig gå i högklackat innan Balen. Och mjah, kan och kan är väl att överdriva men jag gick iallafall med högklackat på balen :)


Dog någon som stod dig nära?
Tack och lov så slapp jag det detta år


Vilka länder besökte du?
20/4 - 27/4 Cypern <3




Är det något du saknat år 2009 som du vill ha år 2010?
Jo faktiskt, det har varit brist på jobb och därför inte blivit äv någon flytt tyvärr


Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas?
1/1-09 Förlovningen
20/4-09  Cypern
12/6 -09 Studenten


Förlovningen <3

Vad var din största framgång 2009?
Tog Studenten med bra betyg :)


Största misstaget?
Började arbete för Aroma Tech, aldrig mer!


Har du varit sjuk eller skadat dig?
Inget utöver det vanliga


Bästa köpet?
Resan till Cypern? :)


Vad spenderade du mest pengar på?
Säkert något fruktansvärt onödigt


Gjorde någonting dig riktigt glad?
Det är mycket som gjort mig glad iår, har faktiskt varit ett riktigt bra år!


Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009?
Sex on the Beach, Follow the leader (?), You spin my head, Bad Romance


Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Skillnaden har nog inte varit allt för stor, som sakt har varit ett mycket bra år men samtidigt har det hänt mycket jobbigt.


Vad önskar du att du gjort mer?
Badat, bade alldeles för lite i sommras


Vad önskar du att du gjort mindre?
Tänkt ? :)


Blev du kär i år?
Nyförälskad kanske :)


Favoritprogram på TV?
Iår har det varit Two and a half men


Bästa boken du läste i år?
Twilight, enda boken jag faktiskt läst klart detta år.


Vad gjorde du på din födelsedag 2009?
Var på sommarstugan, åt tårta, tog det allmänt lugnt



Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Det finns det men det är inget jag säger här :)


Vad fick dig att må bra?
Vänner, familj, pojkvän


Vilken kändis var du mest sugen på?
Johnny Depp eller Edward Northon


De bästa nya människorna du träffade?
Hmm... Ingen aning faktiskt.


30. Planer för 2010?
hitta jobb, flytta, gå ner 5 kilo.. stuff like that :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Just for my eyes)<3

Din Blogg:

Kommentar:

bloglovin
Trackback