Månad för månad

 

 

JANUARI


- Förlovade mig på nyårnatten :)

 

- Grät mig igen Benjamin Buttons otroliga liv i en fullsatt biograf!

 

FEBRUARI


- Klassåterträff med min gamla 9:a


- Underbart att få träffa alla igen

 

MARS

 

- En månad utan speciella händelser!

 

APRIL

 

- Jag och Anton har nu varit ett par i ett år


- Samtidigt som ovanstånde sker åker jag på klassresa till Cypern

 

MAJ


- Blir lurad på en balklänning, 2000 kr fattigare.....

 

JUNI

 

- Tillbringar en hektisk men rolig vecka tillsammans med min älskade klass då den så kallade studentveckan började. Varje dag var en fest :)

-Bal

- Studenten

- Förlorade en älskad vän till det hemska landet USA.. en sorgens dag!

 

JULI

 

- Min pojkvän / Fästman flyttar till mig

- Jag var tvungen att jobba natt när Björn Rosenström spelade här i staden.. Jag var inte glad!

 

AUGUSTI

 

- Blev arbetslös

- Min kära vän gav upp USA till min lycka.. Kommer hem igen poch tur var väl det! Hon fyller 20!

 

SEPTEMBER

 

- Börjar gå hos Jobbcoach

 

OKTOBER

 

- Börjar jobba för Aroma Tech.. slutar efter en och en halv veckas arbete!

- HalloweenFest på Stat!

- Min bil blir påbacka på en parkeringsplats!

 

NOVEMBER

- Bilen på Reparation

- New Moon har premiär

- Blir erbjuden jobb under December + Januari månad

 

DECEMBER

- Börjar jobba

- Jul firas hemma + på jobbet

- NYÅR väntar!

 

 

 

 

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Just for my eyes)<3

Din Blogg:

Kommentar:

bloglovin
Trackback