16/11 Körkort

Har nu åter igen körkort, var ju klantig nog att jag tappade bort plånboken tidigare i höst! Sen är det riktigt jobbigt att ta tag i processen att faktiskt skicka in en ansökan om nytt!
MEN äntligen kan jag stoltsera med att jag äger ett körkort x)
Har även hunnit förbi frisören på ett besök!

Säg, är det inte underbart med nyklippt hår?
Man känner sig som en ny människa, sen så har jag ju en splitterny pojkvän (iallafall frisyrmässigt:)


Sen var tanken att jag skulle baka Cupcakes med en vän!
Men skjuter nog upp det till imorgon då humöret är lite mer på topp! :)
Kommer dock bli riktigt spännande att baka Cupcake!

 

 

Kommer att berätta sen vad jag tycker om Flood som jag såg igår... hm.. den var.. intressant x)

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Just for my eyes)<3

Din Blogg:

Kommentar:

bloglovin
Trackback