29/11 Första Advent

Det drar ihop sig mot jul, det vet man nu när det första ljuset ska tändas.
Dock så tycker jag att det är lite synd, jag har blivit en riktigt anti-jul-människa. Julen är inte alls rolig längre, bara en massa måsten, krav och dåligt samvete. Tycker att det är jättetrisst!
Julen skulle vara mycket bättre om man faktiskt tog bort julklapparna, visst det är kul att ge men det kan jag göra spontant om jag vill det och inte som nu då det näst inpå är ett krav.... sorgligt!

Hur ska då jag fira min första advent?

Jo..
Jag ska hoppa i duschen nu, känner mig sjukt ofräsh så det ska verkligen bli en höjdare
Sen ska jag någongång nu under dagen hämta pojkvännen som kommer hem idag!
Och sen (kommer det som luktar lite julstämmning iallafall) Jag råkar ju vara ett stort fan utav ljus så jag ska tända "tusen juleljus".


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Just for my eyes)<3

Din Blogg:

Kommentar:

bloglovin
Trackback