Änglar och Demoner

Titel: Änglar och Demoner (org. Angels and Demons)
Genre: Thriller
Skådespelare: Tom Hanks, Ayelet Zurer, Ewan McGregor, Stellan Skarsgård mfl.

Såja, nu har jag äntligen fått se denna film, och jag är deffenetivt inte besviken!
Jag älskade första filmen (Da vinci koden) och den här var minst lika bra! Det som är lite spännande med dessa filmer är ju att det är mycket fakta som är sant vilket gör att filmerna i sig känns "verkliga", om man nu får använda det uttrycket!
En välgjord film som får en att sitta på helspänn hela tiden!
Det är en ständigt jakt på klockan och ett oförutsägbart slut!
Tom Hanks är ju även min favoritskådespelare så.. ett litet extra plus i kanten för han också! :)



Änglar och Demoner får 4 popcorn av 5 möjliga





Kommentarer
Postat av: /r

Det står "Anges" på "filmfodralet" som du laddat upp, haha :)

2009-11-03 @ 12:03:18

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Just for my eyes)<3

Din Blogg:

Kommentar:

bloglovin
Trackback