New Moon

Titel: New Moon
Genre: Drama
Skådespelare: Kristen Stewart, Robert Pattinson, Taylor Lautner, Jackson Rathbone mfl

Förra årets succse Twilight har nog de allra flesta sett vid dethär läget. Filmen som är baserad på Stephenie Meyer roman med samma namn. Här kommer nu även fortsättningen New Moon.

När jag såg New Moon så gämförde jag de båda filmerna och kan glatt konstatera att den här filmen var mycket mer välspelad. Skådespelarna (Som för övrigt inte tidigare har haft så många stora filmer) har växt och blivit mer säkra i sitt skådespelande, Syftar då främst på Kristen Stewart som nästav var lite väl överspelad och osäker i sin roll i Twilight.
Man satt helt fast hela filmen, men jag kunde inte låta bli  att gå hem med en konstig känsla i magen. Visste inte ritkigt om jag skulle vara glad eller ledsen! (varför? Ja.. gå och se filmen så tror jag iallafall att ni kommer förstå).
Har heller aldrig varit på en biograf där det kommit en mer rolig reaktion på publiken när eftertexten började rulla ^^

Mer romantik, mer övernaturligt, mer spänning

Om man inte var/är ett fan av filmen Twilight så bör man ändå ge New Moon en chans. Det mesta är bättre.

Har du sett filmen?
Vad tyckte du?





Kommentarer
Postat av: Therese

den var grym :D

2009-11-23 @ 21:13:41
URL: http://theresejohanssooon.blogg.se/
Postat av: /r

Har inte sett den men vill gärna se den! :) Vet inte om den har kommit på vår biograf ännu, haha :(

2009-11-23 @ 22:33:52

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Just for my eyes)<3

Din Blogg:

Kommentar:

bloglovin
Trackback