Ny kategori

Jag tänkte nu börja med en helt ny kategori här i bloggen. En kategori som kommer handla mestadels om saker som inte har med film att göra!
Det är ju så att innan jag startade den här bloggen så skrev jag ju i en annan blogg, en sånn här "Hej-här-är-jag-och-mitt-liv blogg". Trivdes mycket bra med den men, sen började ju ideen om den här bloggen växa fram och efter skapandet av den här bloggen så har det inte fungerat att skriva i en annan blogg, har bara varit svårt och jobbigt. Så nu tänkte jag lägga till en liten kategori i den här bloggen som ska få handla om mig och allt som händer i mitt liv.. trotts detta så kommer huvudsyftet med bloggen fortsätta att vara om film! :)

Tänkte också meddela att jag ska som ursäkt för att jag varit så dålig på att blogga på senaste tiden genom att starta en länkningstävling, eller en veckans blogg :) jasi.. håll utkik vet jag!


För att inviga den här kategorin så bjuder jag på en bild från Halloween!

Vad jag föreställer, ja det vet varken ni eller jag





Nu ska jag kura mig ner framför tv:n och se på filmen Flood
Ha en fortsatt trevlig kväll! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Just for my eyes)<3

Din Blogg:

Kommentar:

bloglovin
Trackback