Skönheten och Odjuret

Titel: Skönheten och Odjuret (org. Beauty and the beast)
Genre: Tecknat
Skådespelare(Röster): Sofia Källgren, Tommy Körberg, Hans Josefsson, Anders Nyström, Claes Malmberg, Jan Malmsjö mfl  (eftersom att jag såg filmen på svenska så tar jag de svenska rösterna)

VÄRLDENS BÄSTA FILM iallafall om jag skulle få bestämma!
Det är en film med ett underbart budskap, fantastiska sånger och en fatastisk story!
Var inte allt för förtjust i filmen som barn men när jag blev äldre så växte den och fastnade hos mig!
Varför kan inte Disney vara lika bra nu som det var förr i världen på *host* min tid?

Och även om ni inte kan hålla med mig i det utlåtandet, så kan ni kanske hålla med mig om att det är så mycket roligare att se Disneys filmer nu när man växt upp. Man ser helt andra saker än vad man förut såg och man kan också förstå de oftast mycket fina budskapen som finns i Disneys filmer (särskillt de äldre)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Just for my eyes)<3

Din Blogg:

Kommentar:

bloglovin
Trackback