Nyinköpta filmer!

Jag älskar att köpa filmer! Det är bland det roligaste att köpa! :)
Var förbi hemmakväll idag och gick därifrån med 3 nya filmer!

Köpte den eftersom att jag verkligen vill se den!

Hann aldrig åka och se den på bio så då måste man ju ta tag i det nu! :)

Blir nog mest troligt att se den ikväll, isf kommer utlåtande imorgon !

 

 

Hyrde ju just denna film så mitt utlåtande om den har reda kommit! Har dock en pojkvän som inte hade sett den så har än en gång fått se den! ^^

Men.. en fin investering till filmhyllan tycker jag!

 

 

Ett ännu vackrare tillskott till filmhyllan!

Ack så gammalfilm, ACK så bra!! <3

Kommer snart ett utlåtande på den med!^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Just for my eyes)<3

Din Blogg:

Kommentar:

bloglovin
Trackback