Personal Effects

Titel: Personal Effects
Genre: Drama
Skådespelare: Michelle Pfeiffer, Ashton Kutcher, Kathy Bates, Spencer Hudson, John Mann mfl.

Var iväg för att införskaffa en hyrfilm igår! Gick runt länge och väl tills jag fastnade på denna film. Den lät väldigt bra så jag tog den! Ashton Kutcher är dock inte min favorit skådespelare men jag gav den iallafall en chans och den var faktiskt ritkigt bra. En seriös historia om folk som förlorat nära och kära pågrund utav andras ilska!
Gripande och Älskvärd! :)

 

Personal Effects får 4 popcorn av 5 möjliga

 

Från Filmens Baksida:

"Bara en sak kan läka de osynliga såren. Och när Walter vill hämnas sin mördade syster lägger kärleken hinder i vägen. I den mer mogna Linda finner han ytterligare en sårad själ. Michelle Pfeiffer och Ashton Kutcher möts för första gången i "Personal Effects". En rörande kärlekshistoria som även har Oscar®-vinnaren Kathy Bates i rollistan."




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Just for my eyes)<3

Din Blogg:

Kommentar:

bloglovin
Trackback