Beck - I stormens öga

Titel: Beck - I stormens öga
Genre: Thriller
Skådespelare: Peter Haber, Mikael Persbrant, Kirsti Torhaug, Christoffer Hedén, Måns Nathanaelson, Ingvar Hirdwall. mfl.

En film som i tidningarna har fått dålig kritik.
Är det då verkligen så att  filmen är helt kass eller är det bara så att alla liksom jag börjar tycka att svenska polisfilmer är lite väl uttjatat?
Jag tror på det sistnämnda  eftersom att efter att ha sett filmen så kan jag konstatera att filmen är inte alls så dålig som folk säger. Den håller den vanliga "Beck-standarden" som enligt mig är väldigt bra. Det är klart de bästa svenska polisfilmerna, jag är ju själv inget fan utav Wallander etc utan har alltid hållt mig till Beck.

Hursomhelst så handlar det om en grupp med internationella miljöaktivister som planerar en attack mot Sverige. Gunvald är  i centrum i denhär filmen så om du som jag har en liten förkärlek till honom så kommer du nog gilla filmen.



Filmen får 2.5 popcorn av 5 möjliga
Varför?

Som jag sa, filmen i sig är inte dålig och bör ses av alla Beckfan därute.
MEN...
Som jag också sa, svenska polisfilmer är uttjatat och personligen så borde Beck serien ha slutat redan efter filmen Sista vittnet! Därav det låga betyget!







Filmens kommande baksida:
"Ett bränt kvinnolik hittas och SÄPO misstänker att Gunvald Larsson har kopplingar till mordet.
Den brända kvinnan var internationellt efterspanad och ingår i en grupp miljöaktivister som utför attacker runt om i världen.
Gunvald ger sig ut på egen hand för att finna kvinnans mördare samtidigt som han har SÄPO i hälarna.
Martin Beck får order att anhålla Gunvald och han lojalitet mot sin kollega ställs på prov.
Samtidigt upptäcker Beck miljöaktivisternas planer att slå till här i Sverige.
Tillsammans med SÄPO måste han försöka stoppa attacken innan katastrofen är ett faktum"

Kommentarer
Postat av: Mikk

Vad tycker du om mitt senaste inlägg om skorna?:)

2009-09-15 @ 20:21:25
URL: http://onormalaste.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag blir lite förbannad.visst,detta handlar inte just om ditt inlägg...

Men att Kissie sitter och skriver en MASSA kränkade saker till allt och alla

på sin blogg är någonting som flera inte borde respektera.Det dära

betandet är så himla onödigt.Jag har en blogg

som är så jäkal bra om man gämför med kissies..

Den handlar om verkligen vettiga saker.. Jag har full upp med bloggen.Jag gör egna intervjuer med läsare (du kan läsa dom om du vill) jag går själv också på intervjuer (pga bloggen ) och har fått mycket uppmärksamhet den senaste tiden tack vare bloggen ..Denna blogg handlar om Självkänsla och självförtroende . Jag Ville bara tipsa om den,eftersom vi behöver en sån hära blogg.



bloggen heter ialf http://jjuno.blogg.se

2009-09-15 @ 21:45:17
Postat av: sandra

Kul blogg du har, kommer kika in fler gånger helt klart!



Ha en finfin kväll!



Mvh

2009-09-15 @ 23:57:07
URL: http://sirax.blogg.sesirax.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Just for my eyes)<3

Din Blogg:

Kommentar:

bloglovin
Trackback