4 Film Snyggingar


SNYGGING 1


Johnny Depp
"
John Christopher Depp"

Detta är väl riktigt ögongodis?
Har tidigare blivit utsedd till Sexiest man alive (People Magazine) men blev även iår utsedd till den sexigaste stjärnan (
America's Parade Magazine). Jag kan väl inte annat än att hålla med. Han är snygg, lite halvmystisk samt att han är en bra skådespelare. Vad mer kan en kvinna begära?  ;)
Han har varit med i en rad filmen. Han debuterade i filmen Terror on Elmstreet och var sen med i succeserien 21 jump street. Har sedan debuten  1984 varit med i omkring 45 filmer.
Kommande filmer som Depp medverkar i är "Alice i underlandet" och "Pirates of the Carribean on strangers tides"

Mina Favoritfillmer med Johnny:
Pirates of the carribean (trilogin), Secret Window, Gilbert Grape

En Flopp:
Ninth Gate


SNYGGING 2


Edward Norton

Ännu en riktig ögonsten, alla kvinnors våta dröm? ;D
Skämt åsido.
En otroligt begåvad skådespelare som jag tror att jag sett alldeles för få filmer med. Han blev Oscarnominerad för sin roll som Derek i filmen American history X. Han debuterade dock i filmen "Alla säger I Love you"

Mina Favoritfilmer med Edward

American history X, The Incredible Hulk


SNYGGING 3


Robert Pattinson

Det är nog inte bara jag som pladask föll för honom när han i filmen Twilight Spelar vampyren Edward?
Han är ung, snygg och... en helt okej skådespelare. Inte en (enligt mig) superskådis men.. en okej en!
Han är snart aktuell med filmen New Moon som kommer på svenska biografer.
Hans debuterade i Tv-filmen Ring of the Nibelungs men fick inte sitt egentliga genombrott förrens han spelade rollen som
Cedric Diggory i Harry Potter och den flammande bägaren.

Mina Favoritfilmer med Robert:
Twilight


SNYGGING 3


Kate Beckinsale

Enligt mig, Snyggaste kvinnan som vandrat på denna jord!
Skådespelerska i filmer så som Pearl Harbour, Underworld (+Underworld evolution) och Van Helsing. Hade sin debut i en film som heter One against the wind.
Men för mig kommer hon alltid vara Selene från filmer Underworld!

Mina favoritfilmer med Kate
Underworld, Underworld evolution


Kommentarer
Postat av: thehills & The City

Hej!

Jag driver Sveriges största The Hills & The City Blogg.Tycker du om serierna så tycker jag verkligen att du ska klicka in i min blogg. En massa skvaller, fashion allt om the crew och självklart en massa drama. Och inte nog med det en massa tävlingar, kika in i min blogg och var med i min tävling som pågår nu!



Ha det bra / The Hills & The City

2009-09-19 @ 15:36:25
URL: http://hillsandcity.blogg.se/
Postat av: S A N D R A T J U L I N S

suuperfin blogg :)



kolla in dagens låt med Nick Pitera (: http://sandratjulins.blogg.se/2009/september/nick-pitera-happy-leona-lewis-cove.html#comment

2009-09-19 @ 17:42:53
Postat av: Therese

stor mums till Robert Pattinson! :)

2009-11-14 @ 15:22:25
URL: http://theresejohanssooon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Just for my eyes)<3

Din Blogg:

Kommentar:

bloglovin
Trackback