Ångestfyllda stunder

Har precis skickat in en anmälan till Umeå universitet. Det jobbiga är att jag fortfarande är tveksam på vad jag vill gå, vad jag vill bli. Hur ska man kunna veta det, 19 år gammal?
VEM kan ha en sånn självinsikt att den vet vad den vill göra här och för all framtid?
Jag har ingen aning.
Jag vet bara en sak som jag vill som antagligen aldrig kommer bli av. Det är att jag vill åka till australien i  3 månader eller dylikt och jobba med nått jävla skitjobb. Typ plocka frukt (?).. skit samma. Det är inte vesentligt. MEN DET är vad jag hade velat göra. Istället sitter jag här med ett beslut som jag fattat men fortfarande inte vet om jag vill.

När kommer jag veta det?!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Just for my eyes)<3

Din Blogg:

Kommentar:

bloglovin
Trackback