Ännu ett tillskott

YES! Vem har sakt att lycka inte kan köpas?
Har nu iallafall köpt hela 4 nya filmer.

Först och främst så kände jag att det var dax att fylla på min samling av Johnny Depp filmer, ligger en aningen efter ;) Iallafall så fick det bli Finding Neverland och Sleepy Hollow. Har "sett" Sleepy Hollow förut men sov bort mycket av filmen, så.. man kan säga att jag inte sett någon utav dom ännu :)

 

Sen köpte jag även Pearl Harbor och Morgan Pålsson.

Pearl Harbor köpte jag av den enkla anledningen att har fått många klagomål över att jag inte sett denna film. Många, särskillt en, tycker att eftersom att jag "tycker om" andra världskriget så borde jag se denna. Detta ska jag ta tag i nu. Morgan Pålsson köpte jag mest av påtryckningar från pojkvännen. Har själv dock hört mycket gott om den filmen.

 

 

Ikväll kommer det bli att se just Morgan Pålsson, det får bli nr 1. Ska försöka skynda mig iväg till gymmet nu. Får faktiskt sluta vara såhär lat nu och ta tag i träningen. Sommaren närmar sig med stormsteg!!

 


Kommentarer
Postat av: Elin

Nice, speciellt Johhny Depp-filmerna :D Sweeney Todd är en av världens 5 bästa filmer typ (y)

2010-04-12 @ 23:15:49
URL: http://thesedaydreams.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Just for my eyes)<3

Din Blogg:

Kommentar:

bloglovin
Trackback