Arbetsmyra

En dag börjar lida mot sitt slut, men lilla Jenny har precis kommit till jobbet.
Har hunnit med en massa viktigheter idag. Såsom fixat de näst siata pappret till Antons ansökan till folkhögskolan (LÅT HONOM KOMMA IN)..... när jag förresten tänker efter så är det nog det enda viktiga jag hunnit med idag. Tror inte att jag kan räkna min massage som "något viktigt". Det var dock OTROLIGT skönt och det var lätt värt 350 spänn. Kommer lätt göra om det snarast! Känner mig för tillfället som en helt ny människa som... som... svävar på moln! sjukt... är det såhär ni andra människor med "bra rygg" känner er?
isf... Lucky you!

Har gjort kvällens sysslor så det börjar dra ihop sig till sovdax!

Jaa..?... jag sover på jobbet. Är det någon som har ett problem med det?
Isånnafall så föreslår jag att du och jag tar ett litet snack!

Puss alla söta


Kommentarer
Postat av: malin

snygg header!

2010-04-08 @ 15:55:00
URL: http://mmalinhedqvist.blogg.se/
Postat av: LEGENDEN

haha aw okej, men den va jätte fin :D

2010-04-08 @ 20:38:34
URL: http://rosemarielindberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Just for my eyes)<3

Din Blogg:

Kommentar:

bloglovin
Trackback