Djävulen bär Prada





Har sett denna film en gång förut strax efter att den kommit ut på DVD. Jag gillade den inte alls då, men måste erkänna att jag inte heller var så intresserad av att verkligen titta på den. Såg igår att den skulle gå på tv så jag tänkte att jag skulle ge den en chans till vilket jag gjorde. Är faktiskt väldigt glad för att jag gjode det eftersom att det visade sig att den är inte alls så pjåkig som jga tyckte första gången.
Den har humorn, drama och budskap. Mycker mer än så behöver man inte.
Så, min uppfattning är ändrad och jag skulle nog lätt kunna se den igen 

Handlar iallafall om "Andy" som har gårr journalistutbildning och nu är ute efter drömjobbet. Hon lyckas dock, inte riktigt så sitt drömjobb utan börjar jobba för Miranda på tidningen Runaway. Hon känner ganska snabbt att hon inte passar in där eftersom att hon inte alls intresserar sig för mode. Hon stannar dock kvar eftersom att hon vet att detta jobb öppnar stora dörrar ut i journalistlivet. Men ska verkligen vänner och familj behöva lida?






TRAILER
(Ursäkta dålig kvalitet)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Just for my eyes)<3

Din Blogg:

Kommentar:

bloglovin
Trackback