Duktig flicka

Oj, vad har hänt med mig ?
Någon måste ha bytt ut mig mor en EXAKT kopia av mig medans jag sov för jag har verkligen bara gjort duktiga saker hela dan.
Efter att jag hade publiserat senaste inlägget så har jag

- Bakat Scones och överraskat Anton
- Hämtat Sommaren Schema (Längtar)
- Hämtat min bror på skolan
- Handlat mat till ikväll
- Bytt till Sommardäck på bilen
- Vikt ihop alla kläder och lagt in i garderoben
- Bäddat sängen

Är riktigt riktigt nöjd måste jag säga. Ska ta och hoppa i duschen och leta fram några kläder jag ska ha ikväll. Ska sen dra till Frida och vänta på att Anton ska plockas upp. Sen drar jag vidare till kvällens trevligheter. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Just for my eyes)<3

Din Blogg:

Kommentar:

bloglovin
Trackback