Finns det vilja...

Dagen har spenderats mestadels på vift.

- Spontan tur till Luleå med mat och småkikande i butiker.
- Arbetsförmedlingen och fått lite papper underskrivna
- Filmhandlade och myst ute i solen utanför Ica Kvantum
- Middag (oohh... hemmatid)
- Gym
- HEMMA(!!!!)

I korta drag så var det min dag. Är dock riktigt stolt över att jag lyckades ta mig till gymmet. Krävdes mycket trugande till mig själv för att ta mig dit. Drog med min lillasyster så att jag fick ha lite sällskap. Annars hade det nog inte blivit mycket gjort. Imorgon bitti blir det gym med Frida. Skööönt att äntligen få komma igång lite.
Ska alldeles strax lägga mig och se Morgan Pålsson med Anton, myys! <3

Så.. imorgon kommer jag lägga upp om den filmen. Kika in då! :)
Sov gott kära du!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Just for my eyes)<3

Din Blogg:

Kommentar:

bloglovin
Trackback