Första glassen

Sommarkänslorna är i full färd!
Idag har jag avnjutit min första glass utomhus. Att det var strålande sol och man fick sitta med solglasögon bidrog bara till sommarkänslan! Åt dock en Calippo och inte en mjukglass. Alla som känner mig vet att mjukglass är heligt. När man äter årets första mjukglass så ska man:

1. Sitta utomhus UTAN jacka och det ska fortfarande vara riktigt varmt och skönt!
2 INGEN snö

Så det är nog ett litet tag kvar, skulle dock gissa på max ett par veckor!

Nu hade jag tänkt stoppa lite musik i öronen, ta på mig solglasögonen och bege mig ut på en promenad i det vackra vädret. Måste ju fortfarande hålla mig nyttig och aktiv trotts att jag har vilodag från gymmet. Känns ganska skönt! 3 dagars gymmande är inte bra för kroppen. Den måste få sin vila också :)








<--------------   FAVORITEN (Förutom mjukglass då förståss)









Kommentarer
Postat av: Linn-lay

Hej

jag vet själv hur irriterande det kan vara när folk gör reklam på någon annans blogg så det är bara att radera om du inte är intresserad, och så ber jag om ursäkt.



Annars så har jag nu en tävling för dig som är intresserad av nya smycken inför sommaren! Kolla gärna in vet jag :D

2010-04-21 @ 18:43:57
URL: http://linnlay.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Just for my eyes)<3

Din Blogg:

Kommentar:

bloglovin
Trackback