Kalas

Hemmkommen från jobbet för någgra timmar sedan.
Har hunnit ta en 45 minuters promenad vilket kändes väldigt skönt. Har ju legat på latsidan den här veckan med gymet så jag tyckte det var dax att röra på sig lite 4851 steg blev den promenaden. Ska försöka komma upp i 10.000 steg idag. Få se om jag lyckas med detta.
Har nu även tagit mig ett långt, kallt (??!?!) bad. Inte alls skönt just eftersom att.... DET VAR KALLT! dumma varmvatten som tog slut....
aja huvudsaken är att jag har duschat iallafall. Sitter faktiskt och funderar på om jag ska krypa ner i sängen och ta en powernap. Kommer mest troligt inte bli av det var bara en tanke som passerade.
Idag ska vi alla barnen iväg till stugan och fira pappa sm fyller 47 år idag. Ska kanske slå in hans present?

aja.. ha en fin dag!

Kommentarer
Postat av: julia

Lycka till med dem 10.000 stegen! ;D

2010-04-10 @ 11:21:39
URL: http://juliawilberts.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Just for my eyes)<3

Din Blogg:

Kommentar:

bloglovin
Trackback