Livet som Zombie



Yes, ni ser rätt! Fjortisbilden får vara med ännu en gång! Den här gången så visar den uppskattning (ja trotts att det är en fjortisbild) mot er läsare! Får så snälla kommentarer och mjah, blir bara glad i magen!
Tack allihopa

Har varit roligt att läsa de gissningar som kommit in. De allra flesta har iallafall haft rätt på minst en! Fortsätt och delta så utses vinnaren imorgon!

Måste, tyävrr, få beklaga mig litegrann. Är lite småsjuk för tillfället med förkylning. Detta påverkar mitt nya nyttiga och hälsosamma liv mycket dåligt. Träningen läggs på hyllan konstant. Får ta tag i detta snarast!!
(Påminn mig)

Har desutom sovit dåligt som en gris och lär säkert fortsätta med detta de kommande 3 nätterna pga av jobb. Ta mig inte fel. Älskar att jobba!! Önskar att jag gjorde det oftare. Får bara tänka på att sova lite under dagen imorgon för att ta igen dålig sömn. Vi vill ju inte att jag ska bli "Monster-Jenny" som jag blir om jag sover eller äter förlite! ;)

Ska nog dock börja tänka på refrängen snart.
Har försökt sitta och småkika på "Supersugen" ikväll. Verkar vara ännu en tragisk film om tonårpojkar som inte kan få till det. Har dock sett så pass lite så att jag inte kan komma med något vidare utalande!


Sov gott allihopa
<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Just for my eyes)<3

Din Blogg:

Kommentar:

bloglovin
Trackback