Lördagen

Langos.. guuud så gott!
Vi här i familjen passade på att äta lite sånt nu i  helgen eftersom att det numera bara är en vecka kvar till startskottet på GI tiden. Hoh... bara bita ihop och kämpa sig genom det. Det är ju för en god sak! :) En massa annat gott har också smaskats på, såsom kladdkaka, glass och dylikt. Är ganska full i magen nu.
Ska ta och sms:a till min gamla klasskamrat Ida. Vi hade tänkt hitta på något nu ikväll :)

Tänkte bara bjuda på lite bilder jag tagit idag...

MONGO bild :D:D

 

 

JAG LOVAR.. när jag satt och tog ego bilder så FLÖG en påskkärring förbi....

 

 

 


Kommentarer
Postat av: Hon med rösten

du e lik jessica :)

2010-04-26 @ 07:41:56

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Just for my eyes)<3

Din Blogg:

Kommentar:

bloglovin
Trackback