Morgan Pålsson - Världsreporter




En misslyckad reporter som skickas till landet Matóbo för att bevaka ett val som ingen bryr sig om. Helt plötsligt vänder allt och Morgan och Robert hamnar mitt i ett uppror och är nu på precis rätt plats vid rätt tillfälle. När fler journalister kommer till landet så utser Morgan genast en ärkefieende.

När vi igår började se den här filmen så låg jag och väntade på att "det roliga ska börja". Tyvärr så kom det aldrig något sådant. Dålig film med avsaknade av humor. En riktig besvikelse! Jag hade verkligen hoppats att den här filmen skulle vara riktigt bra!

Haha.. känner att jag har verkligen inget konstruktivt att skriva om den så vi lämnar det såhär!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Just for my eyes)<3

Din Blogg:

Kommentar:

bloglovin
Trackback