Myspys dag på Myspys stan

Är ganska nyligt hemmkommen från en statstur med ingen mindre än käraste Anton! Vi har än en gång käkat på stan (Thai garden) och sen gått omkring och vandrat. Det enda jag fick med mig hem var 5(!!!)st filmer som tillskott till samlingen!
Usch, vad jag och Anton har ätit ute på senaste tiden. Det närmar sig ju dock GI månaden så då kommer vi inte äta sånn mat på huuuur länge som helst. Kommer typ gå under. Men, vi återkommer till Gi:n när det närmar sig!

Vi vandrade egentligen lite på stan för att jag skulle få inspiration till allt roligt jag vill shoppa när vi ska till Skellefteå nästa vecka. Längtar sjukt mycket!
Jag hoppas iallafall att jag kommer hem med ett par nya skor samt ett par solglasögon! Vi håller tummarna för detta.

Men.. för att återgå till mitt senaste tillskott så ska jag nu visa upp detta!

 

1. Anton har aldrig sett School of rock(????) och han älskar Jack Black.. Ja, han är rätt konstig och detta blev anledningen till det köpet.

2. A Beautiful mind. Ännu en av de filmer som platsar på min 10 i top av världens bästa filmer. Den behöver jag, eller hur? :)



3. American Ninja, hittade ingen google bild med samma fodral så fotade den istället. Finns tydligen många sånna. Verkade lite grym + att jag var i desperat behov av en femte film (Var fem för 119)<-- BRA PRIS!!




4. Catch me if you can med Leonardo DiCaprio och Tom Hanks. Tom Hanks är ju min favoritskådis så.. måste ju såklart se denna film!


och nu... det stoltaste inköpet. Har länge försökt få tag på den här filmen men den är alltid slutsåld. Tror inte att den görs längre men här har ni den.....









5. Dead Man Walking.. ÄNTLIGEN! <3



Så.. dessa filmer kommer ni höra mer utav senare denna vecka! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Just for my eyes)<3

Din Blogg:

Kommentar:

bloglovin
Trackback