ny dag, nya bekymmer

Jag skrev denna rubrik och början på ett inlägg precis när jag vaknade. När jag skrev rubriken imorse så hade den ingen seriös innebörd. Jag hade en ganska problemfri men fullspäckad dag framför mig. Det var allt. Men sen dess så har allt bara gått utför. Kommer precis in efter att ha pysslat med cyklar hur länge som helst. Jag och Anton fick en liten fixide om att vi kanske ska cykla till jobbet imorgon. Om detta blir av får vi se eftersom att allt fixande ännu inte är klart. Vi ska ta och bege oss iväg till stan snart och göra diverse ärenden. Sen ska Anton på jobbet och jag ska tillbringa ungefär 4 timmar på gymmet..... hmm... hur ska jag orka det?
Sen när Anton slutar så ska vi iväg och gratta Björn på 20 års dagen! ooh.. vad alla blir stora nuförtiden! Helt sjukt :)

Längtar så fruktansvärt mycket till helgen. Kommer bli superkul tror jag. Få träffa lite gamla kompisar till Anton, bara bo på Hotell och ha en jääävligt soft helg! Jag är superlycklig över tanken :D
Ne, ska ta och packa lite gym kläder nu! Har en lååång dag kvar framför mig!


 

Älskar måla saken i min cam :D:D

I'm blue da ba dee da ba die dee da ba die...


Kommentarer
Postat av: Jessica

fin bild, men ful bakrund.



jag menar ljusblått???????? O_O

2010-04-29 @ 17:27:58
Postat av: jessica

omg raderad kommentar D:

2010-05-01 @ 21:16:16

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Just for my eyes)<3

Din Blogg:

Kommentar:

bloglovin
Trackback