Omskrivning

Planeringen blev inte riktigt som tänkt. Så tänkte visa hur det blivit:

- Frukost: En Underbar frukost eftersom att det finns en massa godsaker i kylen och i brödväg så finns det grekiskt bröd.
- Slappa: Vad denna del av dagen består utav vet jag ännu inte. Filmtittande, datorsittande eller något annat i slappväg. Vad jag dock vet är att större delar av dagen kommer bestå utav detta. Detta steg böts ut mot en tur till Hemmakväll / Dollarstore med mamma. Sen så har jag bakat och tryckt i mitt ett gäng bullar. Hooh.. Magen är mätt!
- Gym: Yes, måste verkligen ta mig iväg idag. Har inte så många dagar nästa vecka där jag kan gymma så ett pass idag!!
- Sova?: Finns en risk att detta träder i kraft efter gymmet. Brukar vanligtvis vara extremt trött efteråt så vad pssar då bättre än detta?

Om Gymet kommer vara kvar är ju dock en gåta i sig min rygg tar mitt liv för tillfället.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Just for my eyes)<3

Din Blogg:

Kommentar:

bloglovin
Trackback