Paranormal Activity




Finns det verkligen bra skräckfilmer numera?
Jag trodde faktiskt inte det. Måste säga att jag är posetivt överraskad av den här filmen. Inte skrämande som "AAAAAHHHH*blundar* hohh... haha fan vad rädd jag blev" utan mer en kuslig psykisk skräck som sätter sig. Känns lite "nära" och "verkligt" när man ser den.  RIKTIGT nöjd!
Skönt också att det är relativt okända människor. Har aldrig själv hört talas om skådespelarna tidigare. Filmen är ju också inspelad på det hära "Blair witch / Cloverfield" viset. Ni vet, skådespelarna håller i kameran, spinger, ramlar ja.. som vem som helst kan göra! Det gör den bara ännu mer älskvärd. Synd att inte fler filmer är inspelade så.
Tänker inte berätta handlingen, känner på mig att jag kommer ge bort alldeles för mycket då. Kastar in trailern så får ni se själva!




Kommentarer
Postat av: frida johansson

den filmen är riktigt bra (Y)

2010-05-05 @ 17:38:52
URL: http://brunettfrida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Just for my eyes)<3

Din Blogg:

Kommentar:

bloglovin
Trackback