Påskhelgen

Just nu känns min egen påskhelg lite oviss men samtidigt fullplanerad!
konstig känsla som jag aldrig haft förut!

Saker som "ska" hinnas med är:
- Kattvakt
- Vidsel
- Lan (anton)
- Fest
- (Träning)?
- Middag med Familjen + skoter

Kanske inte låter så mycket och ovisst, men vi vet ingenting om NÄR dessa dagar ska falla in. Kattvakten är varje dag. Lanet vet vi inte, Vidsel vet vi inte och festen får komma där den får plats! Middag vet inte ännu, Träningen borde ju få en liten plats nån dag... (Om inte nu mitt jobb ringer och säger: KOM OCH JOBBA, då blir jag lycklig) :)
Känner mig lite smått stressad varav jag sitter här vaken medans Anton fortfarande ligger och sover, jasi karlar! Ont i halsen har jag då också.

Gårkvällen spenderades med Anna och New Moon, 3dje gången jag såg den nu sen jag köpte den, kasnke behöver en pause? Sen så böt jag filmpartner och såg på Supernatural med Anton, råkade dock somna IGEN(!!!), så jag måste lägga mig och se den jag missade idag IGEN(!!!)

ne, tror jag ska krypa tillbaka i sängen en stund, bara för att glömma alla jobbiga saker som jag bör planera! ^^
Ha det gott!

 

RAWR

Btw.. Glad Påsk

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Just for my eyes)<3

Din Blogg:

Kommentar:

bloglovin
Trackback