Prat tvång

Har precis drabbats utav akut prat mani och skyndade mig att logga in på Facebook / MSN och INGEN som jag ville snacka med var online.. grr.. typiskt!
Har, som ni kan se nedan, just sett på Finding Neverland. Tanken var att det skulle bli Body Pump ikväll men det blev avblåst. Är lite ledsen över att jag har bara 1 pass kvar på mitt Korpenkort så ska försöka tvinga med Anton till STAR ikväll. Orkar egentligen inte men behöver verkligen träna. TRÄNATRÄNATRÄNA!!

 

Inlägg utan bilder är tråkigt och allt för vanligt i den här bloggen.

 

Fråga mig dock inte varför just denna bild blev vald.

En gissning är att jag känner mig ungefär som jag ser ut på den här bilden.

Extremt risigt men med en liten gnutta tro om att det inte är så farligt som jag tror...

 

(Nej, blir ingen nytagen bild på mig idag! Sitter fortfarande i pyamas*Pinsam tystnad*)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Just for my eyes)<3

Din Blogg:

Kommentar:

bloglovin
Trackback