Snyggdag!

 

Har värsta supersnygga dagen idag!

Tänk att man kan vara så här snygg naturligt.. det är inte klokt, jag måste vara ett utav världens underverk! Nu är det säkert någon som kommer och påstår att jag har redigerat. HAHAHA ni hör ju alla hur dumt det låter, jag menar hallå... jag äger ju inte ens ett redigeringsprogram.. Hur skulle det då gå till!?

 

Alla ni som säger så är bara avundsjuka

 

PEACE!

 




Okej! Avdampat och klart!
Har inte tagit min omtalade promenad som jag så flitigt berättade om tidigare idag. Ska dock strax iväg, lovar denna gång! Riktigt skönt att ha sånna här riktiga slödagar ibland. Är så jobbigt att alltid vara i farten! x) *Skämt åsida*
Ikväll ska jag lägga mig och titta på allt extramaterial till Supernatural 1, Supernatural 2 och Lie to me. Extramaterial ar väldigt underskattat. Det brukar ofta vara mycket intressant att titta på!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Just for my eyes)<3

Din Blogg:

Kommentar:

bloglovin
Trackback