Söndagsplaner och gamla minnen

En ny dag, villket brukar betyda att det är dax att planera vad jag ska göra utav denna dag. Vet inte riktigt ännu men jag har mina små ideer:

- Frukost: En Underbar frukost eftersom att det finns en massa godsaker i kylen och i brödväg så finns det grekiskt bröd.
- Slappa: Vad denna del av dagen består utav vet jag ännu inte. Filmtittande, datorsittande eller något annat i slappväg. Vad jag dock vet är att större delar av dagen kommer bestå utav detta.
- Gym: Yes, måste verkligen ta mig iväg idag. Har inte så många dagar nästa vecka där jag kan gymma så ett pass idag!!
- Sova?: Finns en risk att detta träder i kraft efter gymmet. Brukar vanligtvis vara extremt trött efteråt så vad pssar då bättre än detta?

Ja. Än så länge ser planeringen ut så. Vi får se om det händer något annat oväntat under dagen.


Jenny för exakt ett år sedan
Klädd för utgång i CYPERN

 

Jenny 1 år senare (idag)

Nyvaken, osminkat, HEMMA i SVERIGE

såhär sur blir jag när jag tänker den tanken


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Just for my eyes)<3

Din Blogg:

Kommentar:

bloglovin
Trackback