Sleepy Hollow




Är det bara jag eller känns det kosntigt att se skräckfilmer medans det är ljust ute?
Okej, det var ett sidospår!

En film med typisk Tim Burton anda. Mörkt, lite blod, underhållande. 3 saker som beskriver filmen mycket bra. Märks dock att filmen har några år på nacken (=Dåliga effekter) men Tim Burton brukar ju vara bra på att behålla den typen av stil så... det är något man får ta. Det kanske tillochmed är det som är charmen? Kan tänkas!

Älskar att ligga och försöka klura ut vem mördaren är, i alla skräckfilmer. Ofta kan man komma på det ganska fort men misslyckades denna gång. Kom på det rätt sent!



Filmen handlar iallafall om Konstapel Ichabod Crane som vill försöka ändra sättet att arbeta med fall. Han vill att man med vetenskap ska lista ut hur och vem som begått ett brott. Han skickas till staden Sleepy Hollow för att undersöka ett par mystiska dödsfall. Men saker blir inte riktigt som han tänkt sig.'

TRAILER


Kommentarer
Postat av: aamaandaa

hejhej , söt blogg , kolla in min blogg , komentera den gärna oxå tackk , vad även med i veckans blogg på min blogg , det vore kul om du var med <3

hoppas du vill vara med :D

2010-04-13 @ 20:53:39
URL: http://afcb.blogg.se/
Postat av: Jag

Hey. Jag har precis startat en något annorlunda klädblogg. Kika gärna in!

2010-04-14 @ 13:53:54
URL: http://snostilen.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Just for my eyes)<3

Din Blogg:

Kommentar:

bloglovin
Trackback