Uppe med tuppen

Känns ganska så skönt!
Kan ju börja med att berätta att jag numera sett ett avsnitt utav Lie to me. Verkar vara en riktigt bra serie faktiskt! Ser fram emot att fortsätta på den senare.
Gårdagskvällen spenderades hemma hos Frida där jag busade med deras nya kisse och spöade Frida i Alphapet (Ganska osäker vinst dock men Frida INSISTERADE på att UH var ett ord ) :P
Jag och Älsklingen har dock idag bestämt hur påskhelgen ska se ut!

Fredag: Fest
Lördag: Middag med min familj
Söndag: Vidsel
Måndag: Vidsel

Hmm... mest troligt blir det så. Lanet blev aldrig av så då blev det plötsligt mer tid att planera på. Ganska skönt faktiskt ^^
Nu är jag dock lite sugen på att åka och köpa en massa gott, hungrig som jag är :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Just for my eyes)<3

Din Blogg:

Kommentar:

bloglovin
Trackback