Vår <3

Underbara och efterlängtade vår. Äntligen så försvinner den äckliga snön. Ska leta fram vår jackan och kanske tillochmed ta fram mina trasiga Converse. (Hål i sulan, resulterar i blöta fötter vid vått väder)
Jag är så glad i hela kroppen!

Ska snart skjutsa Anton på jobbet. På vägen så ska jag även plocka upp Frida, vi ska ta en tur på gymmet! När jag sen kommer hem så har jag lite beslutsångest, ska jag ta en promenad i vårsolen eller ska jag lägga mig och sova en stund så att jag orkar se bio inatt? eller ska jag göra både och?
Svåra beslut! :)

Som sakt, bio ikväll. Clash of the titans. Har tappat biosuget dock. Lite synd! :P
Ska nämnligen iväg till Skell imorrn på shoppingtur. Kommer vara så jävla trött!

Hm nej! Dax att bege sig då!
Ha en trevlig dag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Just for my eyes)<3

Din Blogg:

Kommentar:

bloglovin
Trackback