Vårkänslor

Påsken är nu över och det är dax att återgå till verkligheten.

Verkligheten = Ungefär samma sak som ledigheten
har idag gjort ett tappert försök till att vara lite mer hälsosam och gå till gymmet, precis som det var innan påsken. Detta fungerade inte lika bra som innan påsken eftersom att jag ides inte alls göra något.... typ. Bokade en tid till massage imorgon och gjorde lite små övningar... inget mer! *Dumma dumma lata liv*

Påsken då.
Har ju som sakt passat lite katter. Var väldigt mysigt och jag och Anton såg på MYCKET Lie to me, Mycket mycket bra serie! Vi har även tillbringat lite tid i Vidsel tillsammans med Antons Familj. Vi pimplade, åkte skoter, spelade spel och åt god mat! Alltid trevligt!

Är det förresten, någon mer än jag som har vårkänslor nu?
Har varit plus grader flera dagar så att snön sjunkit ihop så det ser mycket mindre ut, vägarna är bara och man kan gå ut i tunnare jacka. Livet leker!
Bara några få veckor kvar till sommaren! Jag ska tagga till tusen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Just for my eyes)<3

Din Blogg:

Kommentar:

bloglovin
Trackback