Dagens Irritationsobjekt

Ännu en gång går priset till någon som spelas på radio dagligen.

Robyn: Jag har VERKLIGEN försökt att ge dig en chans, men varje gång jag hör "Dancing on my own" på Radio så vill jag bara ta livet utav mig.

"I'm in the corner, watching you kiss her
(Oh, oh, oh)
I'm right over here, why can't you see me
(Oh, oh, oh)"

Är det verkligen bara jag som känner att den där låten hade en 10åring kunnat skriva och sända in till melodifestivalen för barn?!
Det kan tyckas att jag blir lätt irriterad över låtar men så är inte fallet. Jag kan lyssna på det mesta och ofta så kan jag om dålig musik förstå att ANDRA människor kan gilla det. Men... med denna låt kan jag absolut inte det (Inte heller salem al fakirs - Keep on walking)....

VAD ÄR DET SOM ÄR BRA MED DENNA LÅT?
Har verkligen försökt....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Just for my eyes)<3

Din Blogg:

Kommentar:

bloglovin
Trackback